Frysa = överjävligt!

Så less jag är på att frysa! Blir jämnt lika irriterad då jag får ligga under ett hundra kilos täcken och filtar för att få tempen att öka i kroppen, krävs flera timmar innan man är upptinad, som en fryst kyckling!

Ligger just nu under ett kilo filtar och känns som att min kropp håller tämligen på att skaka sönder, det är ju något som inte står rätt till, får nog ta tummen ur röven och köpa en sån här värmefilt eller något åt det hållet!

Annars har dagen gått i stort sett i vila, lilleman är trött och slut och inte alls nå pigg, han är inte alls sig själv om vi säger så och jag hoppas han kryar på sig och blir den lilla glada kille som han alltid annars är!
Nu får han då vara hemma från dagis och krya på sig tills han blir pigg och orkar!

Fick hem kortet dom hade tagit på dagis idag också, min vackra lillkille säger jag då bara :)

Mitt hjärta smälter varje gång jag säger att jag älskar honom och han säger tillbaka ja älskar dej, ljuva ord i mina öron!

Tjing för ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0