Uppdatering med blandad kompott!

Jag har legat lågt med detta bloggliv och det har varit full kuggning av det ena och det andra, i helgen firades en kompis till oss som fyllde 30! En trevlig fest med trevliga människor, som tur var hade vi skjuts både dit och hem av brorsan och hans tjej, det är guld värt!

Annars har vi ganska fullt upp i huset måste jag säga, försöker finna tid att vara där då lilleman sover, inte lätt att ha med sig en liten i all byggröra men det har gått ganska bra, vi har grundat taket en och en halvsväng så att säga, så nu har vi lite mer än halva kvar så är det grundat två gånger och sen kör vi på att måla färgen! Ska bli spännande med slutresultatet!

Så som ni förstår så ligger blogglivet på sidan mellan varven! Vi har även haft/har en sjuk liten kille här hemma så Danne är hemma och vabbar, inte alls så pigg och har haft feber mellan varven men vi ser ändå att det börjar bli en aning bättre men inte riktigt bra!

Jag måste bara få berätta det är väldigt underligt, då jag är hemma med Eric så rör han i stort sett aldrig vårat ikeavardagsrumsbord, vi har ett litet, sidobordet så ni förstår! Men då Daniel är hemma så är det typ det enda han går och skjuter på, så då man öppnar dörren så kan det stå upp och ned eller vara i hallen då man kommer hem, ja våran lillkille är nog den sötaste!

Nej nu ska jag ladda för sängen och sova!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0