Slita och dra i snön!

Jag besluta mig för att fara in till stan, eller jag och Eric rättare sagt men vi snålade skjuts av Daniel innan han skulle på jobbet och sen skulle jag gå hem men det var lättare sagt än gjort, slita med barnvagnen lite här och var och typ hela vägen hem och tjurig som man är så gick jag även till dollar och barnens hus innan vi gick hem.

Gick förbi mamma en sväng också och Eric fick sig ett mellanmål där, bra å ha mamma!

En som varit och kollat på lägenheten idag, och en som skulle men ringde återbud och nu ikväll ringde en till och kommer imorgon på dagen! Så får vi se vem det blir av alla så att säga!

Nu går det framåt i alla fall i rasande fart, känns konstigt att andra kommer och kollar på lägenheten, trots allt så har vi ju spenderat Erics första år här och det har hänt så mycket under vägens gång!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0