Morgon

God morgon allihopa, en tidig morgon vart det idag med tanke på att Eric ska snart åka på dagis och jag åker på jobbet men man kan nog säga att vi båda är lite trött i ögonen.

Nu är det istort sett hela veckan fullt med jobb så renoveringen står still fram tills på fredag då slutar jag kvart över tolv så då bär det av och jag ska börja projekt målning av tak! Både ser ett stort arbete framför mig men samtidigt ska det bli roligt att få resultat!

En trevlig dag på stan med Anna vart det igår, vi åt lunch på Thai och shoppa litegranna! Tack för den trevliga dagen och på kvällskvirren fick jag besök av en annan go vän, Emelie. Det är alltid roligt att träffas!

Just nu går Eric och bär omkring på ett mjukisdjur som ser ut som en katt och han är så go med den, mys på hög nivå kan man väl säga.

Nej nu lägger jag ner bloggandet för nu och kanske återkommer senare!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0