Gladast!

Haft ytterligare en lägenhetsvisning idag på förmiddagen, hunnit tvätta också för den delen men framförallt har jag och Eric och mamma varit och firat brorsan som fyller år, fast han fyller inte förrän på lördag men vi fira han idag då han jobbar i helgen!

Nu kan det väl ändå lägga av med all denna snö! Trött på den!

Väntar på halv åtta hos mig, jag hade tänkt se det idag!

Haft världens gladaste son ikväll som bara har pratat och pratat och vi har lekt och skrattat och jag har fått en massa goa kramar, han har börjat att riktigt hålla om en då han kramar en! Finns det något som är så underbart som det?

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas att mina kommentarer funkar nu!! Har försökt kommentera i tidigare inlägg,men det har inte funkat! Har svarat på min blogg!



Mmm..låter bra det där med kramarna!! Tim har börjat lägga huvudet emot mitt,då jag ber om en kram! Det är ju alltid något! =)



Ser att dagge fortsätter att funka bra! Det är ju kanon!



Mysiga bilder nu sist på Eric btw! / Kram Annelie

2010-03-11 @ 19:58:39
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Moster

HAn måste släkta på sin moster.

2010-03-13 @ 07:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0