Gammelkärring!

Jag kan lova att man är som en gammelkärring på morgonen, det första man börjar med är att leta rätt på glasögonen som ligger där man la dom igårkväll men ibland finner man dom knappt, minnet sviker ;)
Sedan försöka masa sig upp för att hitta i mörkret och söka rätt på den förbannade toaletten som också känns som om den har försvunnit ibland.
Bara hitta kläderna är ett helt företag och speciellt då man inte vill väcka karln eller lilleman så smyger man som en råtta om man bara kunde låta lika tyst som dom också men ibland lyckas man då verkligen inte!

Ibland har lilleman väckt oss/mig och då är det bara att plocka upp han på vägen och ta med han ner, pigg och alert som han är så startar leksakslivet, peppad kan man väl inte säga att man är då dom börjar sjunga, men gilla läget kanske?

Så som ni säkert förstår så kan man väl se ut som halligalli då om man söker glasögonen och försöker hitta kläderna på morgonen, det är ett under att jag hittar till jobbet med kläderna på!

Nej ni nu väntar jobbet, ska börja bege mig ditåt!

Tack och Hej!

Kommentarer
Postat av: Linda Berglund

Åldern tar ut sin rätt!!

2010-03-25 @ 06:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0