Full kuggning!

Okej allihopa! Det har inte blivit någon uppdatering på grund av jobbarhelg, jag vet knappt om att datorn har existerat i helgen men tydligen så har den gjort det!
Haft en ex antal lägenhetsvisningar nu, så jag hoppas på att det är visat klart nu och någon bestämmer sig för att ta lägenheten så man slipper mer visningar!

Full rulle hela helgen kan man säga! Jobbat och firat svärfar som fyllde år i torsdags! Annars har man knappt sett skymten av mig, men idag har jag varit ledig hela dagen! Skönt men det räcker inte riktigt med bara en dags ledighet efter helgen, bara å bita ihop för imorgon jobbar man kväll igen!

Försöker finna tid för att stöka i huset men hade tänkt göra en ride på fredag eventuellt, för jag jobbar helg igen men sen blir jag ledig tre helger i rad eller jag kommer då försöka lägga så på mitt schema!

Gjort några ärenden på stan idag och fyndat lite smått och gott! Några handskar och tröjor åt Eric, samt sockar och kalsonger och Daniel men ingenting till mig själv. Tycker inte det finns så mycket men det dyker säkert upp eller så får det vara tills vidare!

Nej nu ska jag tjinga vidare! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är ju bara det att allt ska vara tipptopp jämt, ifall nån vill kika på lägenheten! Surt...

Man VILL faktiskt kunna ägna sig åt annat än städning!



Själv har jag nu nedräkning av mina hemmadagar! Allvaret börjar snart...var på APT igår! Sjukt mycket som man tappat eller kanske förträngt! Många som har dödde åxå! Men ser fram emot att få jobba och se hur Micke fixar Tims rutiner då inte jag är hemma! Hahaha....

kram

2010-03-17 @ 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0