Vaccinet

Sovmorgon till åtta fick jag idag, tack vare att lilleman ville sova så länge.

Vi har hunnit till bvc där han fick sin andra spruta av vaccinet och sen om ett par veckor så ska han få ettårsvaccinet! Våran duktiga kille grät till en liten skvätt men det gick fort över, även Daniel tog vaccinet för svininfluensan så nu är vi alla vaccinerade!

Annars hade jag planer idag som gick i stöpet, varför vet jag egentligen inte då det var som bokat men what to do! Istället då för att krusa andra så tog jag vagnen och Eric så gick vi en promenad in till stan för att få göra något annat än bara vara hemma! Skönt var det i alla fall ute men inget fynda vi!

Just nu ligger han och tar en powernapp så det är rätt lungt hära!

Så irriterad är jag för tillfället, nåja det går säkert över!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för tipset! Trodde man fick det första gången man var och skrev in sig! Ha det finfint, Kramar/Malin

2010-01-11 @ 20:38:20
URL: http://noremorsetattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0