Trevlig kväll

Nu ska jag bättra mig med bloggandet här framöver!

Igår var det i alla fall en trevlig kväll, vi blev bjudna på mat hos Louise, Chris och Levi, mycket gott och mycket trevligt. Även dit kom Linda, Per, Harry och Evert! Tack alla för en trevlig kväll!

Fick själv ligga i sängen till halv tolv idag, och jo jag vet jag missa som en härlig dag men än är den inte slut, jag var så trött att det verkligen behövdes.

Daniel har dragit i väg och köra lite skoter så får se vad jag och lillemannen hittar på! Han har nyss vaknat från vilan sin så får se om Daniel kommer hem snart så kanske vi tar oss en promenad eller något åt det hållet!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag känner samma lika...ang,bloggandet! Usch, vissa dar vill jag bara hiva ut datorn genom fönstret!Jag är SÅ anti... Hoppas att ni har det bra och att ni fått vara friska över jul och nyår!

Kram

2010-01-10 @ 17:28:36
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Linda

Tack kära du! Nej, jag vet, du har helt rätt! Men jag hade velat ha revansch denna gång. Men Harry har överlevt med ersättning så det gör Evert också! :)



2010-01-11 @ 13:56:32
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0