Sovmorgon, hopp, närmar sig!

Fick en sovmorgon till närmare nio idag, skönt måste jag säga! Jag älskar att sova på morgonen och har svårt med det här att stiga upp. Älskar att ligga kvar i sängen och bara ta det lungt en stund så man i alla fall hinner vakna. Nu när man har lilleman så är det andra bullar, han är snarare en sån som vill upp direkt och springa så det är bara å gilla läget!

Träffat syster en sväng idag och mamma också för den delen. Annars har vi nog inte gjort så mycket, hunnit plocka upp tvätten sen i måndags i alla fall. Ja jag vet, lite lat är man men det är det värsta jag vet! Går hur bra som helst att tvätta och hänga men när det kommer till att plocka upp allt och lägga det på sitt ställe, ja det är inget jag direkt gillar.

En frisk kille har jag i alla fall nu, ingen feber och han har varit sig själv i det stora hela, så det är skönt! Tur då det får gå över fort. Nu är det bara ett vaccin till den 19 februari och det är ettårsvaccinet som han ska få. Det är första veckan då jag börjar om att jobba men jag är ledig den dagen så då passa vi på.

Det börjar komma allt närmare nu med dagis och börja om och jobba! Ja jag både längtar till att få börja om och jobba men samtidigt inte! Men jag tror det känns bättre då man väl har börjat om och framför allt pengamässigt! För nu är det fattigt om man jämför med vad man annars har då man jobbar, men som sagt allt går och det har gått riktigt bra.

Blev ett långt inlägg men den som ids läsa, den läser!

Har i alla fall hoppat mina femhundra hopp idag! Känns bra, och ska fortsätta med det!


Kommentarer
Postat av: Maria, Arvid och Sixten

Hej Stina,

vad du är duktig med dina hopp:)

Skulle borda göra en 4-5000 hopp per dag:)

Skönt att junior är frisk, jobbigt med sjuka barn.

Kram, Maria

2010-01-13 @ 20:54:19
Postat av: Annelie

Det du skriver om att börja jobba och dagis....kunde inte ha formulerat det bättre själv =)Att både fasa och längta... och Pengarna!!!

Nu har vi ju turen att Micke har "uppehållstjänst" vilket innebär att då skolan stänger på sommaren,så är han ledig! =)

Micke går på pappa ledigt 1/4 t.o.m mitten på Augusti! Eftersom jag jobbar natt,kommer vi att ha hela sommaren tilsammans ändå! Kan inte bli bättre!! =)

kram A

2010-01-14 @ 11:56:03
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0