Snö, snöskottning och en stor eloge!

Som alla andra så skriver man ett inlägg om all denna snö och snöskottning! Då jag vakna på morgonen så insåg jag att det inte var skottat och fick ploga mig fram till tvättstugan. Dock ska alla som plogar ha en STOR ELOGE för det arbete dom gör! Tack vare dom så har vi skottade vägar och man behöver inte plumsa i snön för evigt under vintern!

Börja skottningen här på framsidan men sluta med att Daniel gick ut och gjorde det sista, nu har vi bara balkongen däruppe men det tar jag kanske i helgen eller något, hoppas på lite varmare väder!

Annars har jag fyllt i lite papper till dagis, viktiga telefonnummer och sådant! Hunnit plocka ihop här hemma och jag och Eric har lekt på i vanlig ordning. Vi ville inte vistas utanför dörren idag så därför blev det en innedag med bus och lek.

Syster har hunnit förbi en sväng innan dom drar till stockholm i helgen, ha så trevligt! Även bror och hans tjej dök upp och lämna dom stora korgarna som dom lånat under flytten!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: lena

ja dom brukar ju vara lagom trött då man varit där. klart att sami och snusan ska med, hörde bara att sami sagt till henke att dom skulle på fredag, men annars får dom se till att följa på söndag oxå.

2010-01-28 @ 21:00:21
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Sophia&Lydia

När ska Eric börja på dagis? :)

2010-01-28 @ 21:23:03
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja fy fan vad snö!! Nu räcker det! Jag hjälpte Micke att skotta halva uppfarten,men det var mest för att få komma mig ut en sväng idag! Å gissa om jag hade blodsmak i munnen då jag var klar! BLÄÄÄ..

*kram på er / Annelie*

2010-01-28 @ 21:40:24
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0