Skoterlösa, Nimbys värld!

Tänkte börja med att skriva att blogglivet har väl legat lite på latsidan nu någon dag men att jag tänkte i alla fall uppdatera helgen en aning!

Igår drog jag och Eric in till stan där det shoppades en textilpenna, nya byxor, en ryggsäck åt Eric på dagis och eltandborstar till mig och Daniel, eftersom Dannes tandläkare rekommendera det så blev det inköp i alla fall, dock inte gratis men provat har vi gjort och man känner sig mycket fräschare i munnen. Hitta även dom på rea så det blev ändå inte värst dyrt, kunde ha blivit dyrare om vi säger så.

Åt middag hos svärmor och svärfar, tack så mycket för den goda maten!

Nimbys stod på schemat idag! Blev dock lite stressigt för det kom en kille och köpte skotern idag klockan nio på morgonen och vi skulle vara där klockan tio, men vi kom oss i väg till nimbys i alla fall och träffa goda vänner med deras goa kids! Tack för en trevlig dag alla!

Så skoterlösa är vi nu men blir väl en skoter här framöver i alla fall!

Varit och storhandlat, behöver jag ens kommentera hur dyrt det är, man handlar och handlar men ändå tycker jag att man inte får så mycket mat för det, men bara handla vidare för mat behöver man.

Imorgon väntar första inskolningsdagen på dagiset! Spännande!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skoter hinner ni ändå inte med då ni köper hus!! Lika bra att göra sig av med skiten =)

Lycka till med inskolningen imorgon,hoppas att det går bra!!

Meddela gärna om pennan var så bra som du hört!

Kram Annelie

2010-01-31 @ 20:54:28
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Annelie

Uppdatering tack!! Hur gick inskolningen? Vill veta ju.....

kramar Annelie

2010-02-01 @ 16:07:33
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0