Ritat kök som förhoppningsvis nu snart är klart!

Glömde totalt bort att uppdatera bloggen igår men i alla fall så är det full rulle hela dagarna. Igår hann vi ut en sväng och åka lite pulka och vandra i skorna i snön! Skönt med lite luft, och för den delen så har lilleman sovit som gud i natt, vi vakna av att mamma ringde och väckte oss i morse klockan kvart över nio!

Nu är ritningen av köket i stort sett klart, vi var förbi hos svärmor och svärfar igår och kollade lite justeringar och hur det kommer att se ut och mäta så det stämmer bra, nu innan vi drar upp till ikea så ska vi kontrollmäta allt så det stämmer! Vi längtar givetvis som ni säkert förstår!

Tror vi har mycket ideér och förhoppningsvis så blir allt bra i slutändan, jag är tyvärr inte en sån som riktigt kan föreställa mig hur allt kommer att se ut men tankarna vi har så tror jag att det kommer att bli bra i slutändan!

Nu är det tvättstugan som väntar, ska gå och hämta tvätten min!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: lena

härligt med sovmorgon, själv är man uppe vid 7 varje morgon eftersom att julia ska på dagis kl 8. skönt att vara barnledig en kväll, har hört att revyn är himla bra

2010-01-22 @ 10:00:42
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Sara

Kök?! SÅ kul!! Var ska ni köpa det ifrån? När? Bilder?! :)

2010-01-22 @ 12:50:31
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0