Oroliga natt

God morgon allihopa!

Kan väl börja med att säga att natten har varit orolig, vet inte alls vad det har varit med lilleman i natt men det var bara och härda ut, tror jag somna efter halva natten hade gått men det går det också!

Tvättstugan står på listan idag i vanlig ordning kan man väl säga och tvätt finns det att tvätta. Skönt dock då det är bortgjort!

Just nu sitter lilleman och spelar på sin xylofon som han fick av hans morbror och tjejen hans! Mycket trevligt med lite plinkande i öronen på morgonen.

Annars får vi se vad som händer idag, kanske gå ut en sväng med lilleman och trippa på i snön, bra träning för han också att gå med skor ute.

Nej nu kilar jag!


Kommentarer
Postat av: lena

hej hej, inge skoj då inte barnen sover ordentligt om natten.. min lilla e då på dagis just nu å jag passart på att göra bort tvätt och städ under tiden. hoppas ni får en bra dag

2010-01-18 @ 09:38:08
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0