Nyårsfirande, nedräkning!

Nu ska jag bli bättre på att skriva här, har inte ens startat datorn på ett par dagar känns det som, har absolut legat på latsidan med den saken.

Nu börjar de närma sig för dagis och inskolning för lilleman och arbete för min del, måste ta och göra klart mitt schema i veckan och fara på jobbet och sätta in det på datorn där.

Annars har helgen bara sprungit oss förbi, vi har hunnit till lule en sväng idag och ätit hos svärmor och svärfar, det är skönt ibland att slippa laga mat och bara bli bjuden!
Hunnit en sväng på stan också, fynda inte direkt något speciellt, blev inte alls nå imponerad av mellandagsrean!

Ja jag måste ju även berätta att nyårskvällen var hur trevlig som helst med jättegod mat och efterrätt! Tack så mycket! Vi lira lite wii och satt allmänt och surrade! Lilleman sov ju borta för första gången också hos farmor och farfar och det hade gått ut bra som helst, han hade sovit i stort sett hela natten förutom att han hade vaknat vid tolvslaget förmodligen för raketerna, men annars hade det gått finfint!

Känns bra att man vet att det gick bra, nu törs man lämna bort han någon mer gång, men han var ack så saknad!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0