No housewife!

Japp här får ni återigen läsa att jag har gjort min egen läxa med att hoppa mina 500 hopp! Har även varit ute på en prommis idag,först förbi jobbet för att skriva in mitt schema men det funka inte så dom skulle fixa det, det är bra att ha fina arbetskamrater! 
Sen så gick jag vidare in till stan där jag la av lite kläder åt lilleman som jag tyckte var så fina, får dra fram mina hundvalpögon och flirta lite med min karl kanske eller ja vi får se!

Blev bjudna på mat hos svärmor och svärfar idag, det är aldrig dåligt att få bli bjuden på mat, för det första att slippa laga mat och det andra att tänka på vad man ska äta. Tyvärr är jag ingen hemmafru direkt, kan då inte ta cred för det! Gillar inte detta med att varken städa, laga mat eller stryka eller sådana saker som man kanske bör göra då gubben jobbar och man själv går hemma men dock ett måste och jag gör det mellan varven. Vet inte vad jag gör med min tid alltid, men tydligen så hinner jag och Eric att göra en hel del saker!

Jag kommer alltid på en massa annat som är bättre att göra, men lite skit i hörnen spelar väl ingen roll när jag lägger min prio på annat smått och gott!

Nu lägger jag ner blogglivet för ikväll!

Tjing!






Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, är precis på din bana: Lite skit i hörnen gör ingen olycklig! ;)



Vad duktig du är som börjat med hopprep. Jag blev fasen sugen själv att börja med det! Jag och Tuss började ju så smått att åka och bada, men så tatuerade hon sig och var tvungen att hålla sig borta från bassängen ett tag och sen gick det i stöpet. Men man kanske ska ta vara på suget när det kommer! ;)



Kramis

2010-01-20 @ 00:47:47
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Lea

jo håller med du är duktig du=)

men jag förstår inte hur eran lilla kille hunnit bli så stor=)

Jag ska absolut kika in på "eran" modell av barnstol...gillade det dära att man kunde ändra läget på det=) så tack för hjälpen!)

2010-01-20 @ 14:24:32
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/
Postat av: lena

hej, japp det kommer att bli vårat sovrum då det e klart, i veckan händer inte så mycket, blir att fara å kolla efter golv. annars blir det nog bara lugnt.. vad händer hos er då?

2010-01-20 @ 20:50:14
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0