Myggfritt

kan man nog lungt säga att det är idag, stod på -28 grader nu på morgonen då jag och lilleman steg upp. Förstår ni nu varför jag inte gillar vintern! Kommer garanterat att frysa bort idag om jag går utanför dörren vilket jag måste!

Brorsans tjej fyller år idag så stort grattis, vi ska dit och fika lite på kvällskvirren! Det blir mycket bra det, tur det inte är långt mellan oss nu när dom har flyttat!

Blir galen på denna kyla, man kan inte göra så mycket heller för den delen! Nu hoppas jag att det blir lite varmare så vi kan hitta på saker.

Just nu försöker lilleman få tag på tangentbordet för han vill också skriva någon rad men det går inte så bra för han!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0