Mindre roligt!

En mindre rolig natt med ett uppvak på 2 och en halvtimme hade våran lillkille! Vi som då inte har flyttat över våran lillkille i eget rum än gjorde att jag låg också vaken för att han pratade på för fullt. Slutade med att jag tog på mig ett par öronproppar, gick ned och la mig på soffan och sov där tills Daniel väckte mig för att själv gå och sova, och då hade han äntligen somnat! Jag hoppas att det inte fortsätter såhär i alla fall.

Vi hade tänkt röja i hans rum till helgen och eventuellt flytta över han då! Vi kanske är sena vad vet jag men det har som aldrig blivit av att vi har flyttat han men nu känner vi att vi måste nog göra det, speciellt nu när man snart börjar om och jobba och så också.

Så trött javisst det är man idag men det går ändå bra! Konstigt nog har man energi till tusen ibland, min sambo brukar undra hur jag orkar allt trots att jag sover så lite då han är precis motsatsen till mig! Jag minns då Eric var liten och ibland sov man bara någon timme då och då och det gick, fast nog finns det stunder då man tänker tillbaka och tänker hur man orkade

Ringde från dagis alldeles nyss och vi var välkomna på föräldramöte om två veckor för att kika hur det ser ut och få information!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Puh.... 2,5 TIMMA!!! Ja,sååå länge är aldrig Tim vaken gudskelov!!(Än iaf) Huvva så strängt!

På vilket dagge har ni sökt? Vi har lämnat in papprena i helgen för Tim,få se hur det går!

KRAMIZAR PÅ ER

2010-01-18 @ 09:22:26
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0