Middag med tjejer och barn!

Kallt som fan idag! Jag och kyla är inte ett med varandra, det är då ett som är säkert! En innedag hela morgonen och fram till mitt på dagen så skjutsa Daniel mig till Linda där vi och några till skulle hooka upp för lite middag med barn!
Mycket trevligt och roligt då barnen får leka med varandra, Eric han är mest glad och finner sig i det mesta måste jag då själv säga, men ett par nej återkom under kvällens gång! Daniel kom och hämta oss och Eric var så grymt trött så han somna då direkt då vi kom hem i stort sett!

Annars är det gode lungt, är gode trött just nu så kvällen blir att ligga på skönsoffan och bara få vara!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0