Mer att göra än planerat och pulklivet!

Känns som att det har varit fullt upp i helgen trots inga större planer bestämdes. Blev i alla fall en sväng på stan i lördags där jag fynda lite bäddset åt lilleman då han får en större säng och lite kläder på rean åt han!
Hann inte mer än hem och lägga han en stund så drog vi till några vänner och såg deras hus som dom flyttat in i, mycket fint och trevligt och träffas också för den delen!

Hunnit stöka här hemma idag, med alla våra miljoner saker! Jag är så less på saker som är här och där att jag bara vill kräkas men någonstans måste man få plats med sakerna! Så idag har vi stökat och skruvat lite här hemma innan vi drog till brorsan och hans tjej och lira buzz på tvspel! Tyvärr kan jag inte säga att det gick så bra för mig och Daniel men jag vann över han i alla fall, det är det som räknas eller hur? :)

Varit förbi svärmor och svärfar också och mätt lite och kikat så allt rymms nu när vi börjar renovera, så bilder kommer att komma med tiden! Ska bli spännande i alla fall!

Kom ju på då jag satt här och skrev och hade publicerat att jag kom ju på att vi har ju varit ute och dragit Eric i pulka idag också! Han har ju varit så tjurig och inte velat gå med skor ute men nuförtiden så går han det också, skönt!

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0