Mamma

Ordet mamma har man hört i stort hela dagen, men mys är det! Lilleman har pratat och pratat och ordet mamma har verkligen fastnat sig fast för han!

Varit ute i kylan idag, förbi svärmor och svärfar och sen handling! Inte alls så mycket folk i farten, ganska skönt!

Hunnit städa nedrevåningen också för den delen, kände mig rätt duktig måste jag säga, så nu behöver jag inte ha ångest hur det ser ut här hemma, blev en förbättring kan man väl säga!

Annars skulle jag lätt kunna hoppa till sängs just nu som de känns, ögonen känns rätt tunga men en stund till blir jag uppe i alla fall. Hann förbi brorsan och hans tjejs nya lägenhet igår, såg mycket fint ut!

Skriver imorgon!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0