Klagomuren

Idag är en sån här dag jag bara känner för att klaga!

Började morgonen med huvudvärk, tack vare min sambo fick jag ligga kvar och han och Eric steg upp! Efter många om och men slet jag mig upp och gick till tvättstugan för att tvätta. Huvudvärken blev bättre under dagen, tack och lov!

Ett knä som gör ont, förmodligen vridit det i någon galen ställning så nu gör det ont så fort jag vrider det en aning eller om jag stödjer på det! Nu får det ge med sig helt enkelt, gode less!

Och sist men inte minst, sitter här invirad i en filt på kvällen, alltid lika frusen! Varje kväll så fryser jag, det spelar ingen större roll, så en filt eller två måste existera i detta hem. Tro inte att det är någon tunnfilt som finns hos oss, ne varma och sköna och tjocka ena, annars skulle jag nog förmodligen inte överleva!

Men annars har väl dagen varit till belåtenhet, jag och Eric gick ut på eftermiddagen och åkte pulka och han promenerade runt här på området. Fick även äta hos mamma och pappa då Daniel jobbar eftermiddag, perfa!

Slut för idag!


Kommentarer
Postat av: lena

hej hej, jag hoppas oxå att det går bra för mig.. annars så är det bara fint med oss. hur e det själv med er då`kraam

2010-01-26 @ 07:03:26
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0