Kallt så inni bänken!

Japp nu är det officiellt, vi håller på att frysa bort. Okej kanske överdrivet men det är då nästan så att det känns så i alla fall!

Gick till brorsan och hans tjej igår och dom bor inte så långt bort från oss nu men jag höll fullkomligt på att frysa ihjäl då vi kom hem, låg under två filtar hemma men värmen ville inte riktigt komma. Daniel vet att jag är frusen av mig och det kan man väl lungt säga att jag är!

Hörde ordet mamma komma från spjälsängen nu på morgonen, väldigt mysigt!

Blir då en gode lugn dag idag, hade knappt tänkt ta mig utanför dörren förrän Daniel kommer hem från jobbet, vi ska förbi sportringen och titta på en vinterjacka åt han var det då tänkt i alla fall!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0