Handlat, hälsa på, hopp!

Hunnit en hel del idag ändå, hann en sväng på och handla lite mat så att man inte behöver vara hungrig på morgonen, även hunnit på dollar och barnens hus, och gissa vad jag fynda där om inte fingerfärg som jag tänkte att lilleman skulle få leka av sig med någon dag!

Sen drog vi förbi några vänner så Eric fick leka av sig med deras två flickor och vi beställde alla mat och käkade där! Mycket trevligt och mycket gott också för den delen! En trött kille hade vi i alla fall när vi anlände hem, han sov i bilen och sov i stort sett hela vägen då Daniel bar av från bilen till hemmet vårat!

Hoppat mina 500 hopp idag har jag gjort i vanlig ordning!


Kommentarer
Postat av: lena

halloj. det går jätte bra att ni kommer förbi då, vi e som sagt hemma så det e bara att kika förbi. kram

2010-01-16 @ 08:57:18
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Annelie

Fingerfärg hade jag önskat av morfar i julklapp! Så nu hänger vackra konstverk i Tims rum!! Kanske att han är något för liten än,men kul hade mamma iaf! =) + att man får njuta av dom små händer och fötter!!

Keep on hoppin`....=)

kram

2010-01-18 @ 09:19:25
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0