Förmiddagsbesök, föräldramöte!

Ett knä som inte alls vill samarbeta, japp jag vet klagomuren är igång igen! Gode less ändå!

Fick förmiddagsbesök av Anna som kom med gofrukost, tack för idag! Mycket uppskattat och framförallt mycket trevligt! Det får vi ta och göra om helt enkelt!

Gått till dollar och barnens hus idag och fynda lite smått och gott på dollar, behövliga saker i alla fall! For även förbi kupan men hitta inte alls något där, brukar dock dyka upp nytt hela tiden så jag får fara dit någon mer dag.

Ikväll blir det föräldramöte på dagiset som Eric ska börja på, vuxenlivet kan man väl säga! Men det ska bli spännande och se nu när dom har byggt ut det och Daniel får även se hur det ser ut, jag har jobbat där en gång i tiden så jag vet i stort sett hur det ser ut.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Tack, vad kul att höra! =)



Ja, på Kupan kan man ju fynda, ni har ju så tur som bor så nära!



Vart ska Eric börja dagis?

2010-01-27 @ 11:40:44
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0