Feber, vila och hopprep!

39,1 graders feber vakna jag av att lilleman hade i natt, förmodligen biverkningar av andra dosen av vaccinsprutan och idag har han haft feber hela dagen, hoppas på en bättre natt och en bättre dag i morgon i alla fall!

Hunnit en sväng in till stan på hansens barnrea men besviken vart jag, inga direkta storlekar fanns det så här fynda vi ingenting, bara in på coop och handla mat och sen bar det av hemåt!

Sov två timmar mitt på dagen med lilleman idag, händer inte alltför ofta att jag sover så länge men det var helt klart värt det och skönt också för den delen. Ville egentligen ut och gå när det var så härligt men det känns inte så roligt att dra med sig en liten kille som inte är pigg och framförallt inte på humör.

Bestämt mig nu för att hoppa 500 hopp med det nyinköpta hopprepet varje dag. Igår hoppa jag 500 och idag blev det 600 hopp, känns i alla fall som en start på mitt nya liv. Har börjat ta tag i det nu och det går i alla fall framåt. Viktmässigt kommer jag inte att skriva ut något än, möjligtvis då jag har nått ett av mina delmål!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malla

OJ! 5-600 hopprepshopp lät jättemycket :) Måste prova hoppa ngn dag - var väl 100 år sen sist :) hoppas lillen kryar på sig snart!

2010-01-12 @ 23:02:12
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Annelie

Men Usch då,stackars liten!! Men... "vad var det jag sa?"

VACCIN=DÅLIGT

=)

Håller med Malla,5-600 e ju hur mycket som helst!!

Tur att du inte hittade något på rean,för jag visste inte ens om att det var någon!! =)

Vi har fått vara friska hela jul och nyår!! Bara mått bra,ska själv börja om att jobba 1:a April,så nu ska jag njuta av sista tiden hemma,omän jag längtar tillbaka! =)

KRYA på dig, Eric

2010-01-13 @ 09:00:27
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0