Beställt namnlappar, objektiv

Känner mig grymt lat idag! Sitter här och får inget gjort fastän jag känner att jag borde göra en massa saker och städa lägenheten också men kanske får upp ett il idag eller ikväll vilket det brukar bli! Konstig som jag är så går det bättre att städa på kvällarna, det är som att jag har mer energi men nu snackar vi inte om varje kväll men vissa kvällar i alla fall.

Sitter och trånar efter ett nytt objektiv till våran kamera men elgiganten har det inte hemma och inte internetvaruhuset heller så jag får sätta mig och kolla runt lite om det går att beställa. Det är Louise som har inspirerat mig så!

Beställt namnlappar idag, ja jag vet överkurs förmodligen då man kan använda en textilpenna att märka kläderna med men dom var påstrykbara och hade 10 års garanti så jag måste kolla om dom fungerar.

Annars är jag sugen på att göra nå god mat i helgen, får se om man kanske styr upp inbakad fläskfilé som jag verkligen älskar! Det är så grymt gott!

Kanske fått sålt skotern dessutom, en kille ska komma och se på den till helgen! Så vi blir nog skoterlösa nu ett tag men det känns som att det kommer vara full rulle med huset ändå!

Tjing


Kommentarer
Postat av: lena

hej, nä det har verkligen inte varit trevligt väder idag, inte har man gått ut i onödan.. ja nog tycker jag allt att vi ska fara till nimbys, vi skulle ju kunna fara lördag eller söndag..fredag kan inte vi fara för då får vi besök..kram

2010-01-27 @ 20:40:04
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: lena

men så bra. då kan vi ju spika en dag. söndag kanske blir bäst. syrran fyller 18 på lördag så då blir det att fara å säga grattis till henne,så jag tror nästan söndag blir bäst, då har man mest tid och söndagar brukar ju vara så himla tråkiga. vad tror ni om det?

2010-01-28 @ 07:32:54
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: lena

hej hej, tid spelar ingen roll för oss, kanske på fm så är barnen trötta och vill sova då man kommer hem. är väl kanske minst folk på fm oxå

2010-01-28 @ 18:31:52
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0