Allt i allo kvinnan..

kan man kanske vara ibland!

För någon dag sen så skotta jag av våran balkong med all snö som hade kommit, det nådde ända upp till balkongräcket! Har jag sagt hur mycket jag hatar snö, visst lite trevligt är det men i det långa loppet så gillar jag det inte alls. Men efter mycket arbete och en trött rygg så vart i alla fall balkongen avskottad, kändes avlägset då jag börja men gick ändå relativt fort!

Har även rensat avloppet idag, det värsta jag vet men dock nödvändigt och med gummihandskarna högst upp på listan så gick de vägen i alla fall och nu rinner då vattnet efter mycket bättre i ett av handfaten! Tur det!

Nu har vi börjat fara runt och kika på saker till huset och olika dörrar, mest för att se vem som är billigast och typ vad vi gillar! Kan vara bra nu när renoveringen ska sättas i gång inom en snar framtid!

Sov gott alla! Nu säger jag god natt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Huset? Hallå, har jag missat nått eller? Ska ni få ta över svärmor & svärfars hus nu eller? Kramar

2010-01-05 @ 10:25:45
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0