4000

hopp har jag hoppat nu sammanlagt i 8 dagar! Jag kör stadigt med hopprepet nu varje dag och det går bra och det går bara bättre och bättre för varje dag.

Vi har varit ute idag jag och lilleman, han har gått och jag har försökt fotat men det har inte gått alltför bra alla gånger, då jag tog kort så titta han åt ett annat håll eller så hade han en raket i baken för det gick fort framåt! Måste ha sett lite roligt ut då jag sprang som en tok med kameran här och var.

Hunnit vara och köpa biljetter till revyn på fredag som jag och Daniel ska gå och se! Vi ska nog även passa på och gå ut och äta på golden dragon, längtar!

Trodde inte jag skulle orka stiga upp ur soffan ikväll för mina hopp på hopprepet, jag var så grymt lat och så grymt trött men bara å slita sig upp och det gick det med!

Även ett stort grattis till Louise som fyller år idag!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: lena

allt e bara fint hos oss, håller på för fullt där uppe och jag längtar som fan tills de e klart..Ska snart köra lillan på dagis och efter det blir det att skruva fast lite reglar och kanske vila 1 timma innan man ska hämta hem henne igen..

2010-01-19 @ 07:31:59
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0