Trevligt samtal!

Ett trevligt samtal på kvällskvirren har man hunnit med! Blev ett långt och sånt här roligt samtal då man diskuterar allt från himmel till jord, från toalettstäd till tokigheter!

Dagen har pinnat på utan dess like känns det som, lämna av Eric på dagis och sen bar det av till jobbet för att hämta schema och fixa delegation och semestersnack! Ja nu närmar sig allt med stormsteg i alla fall, men ska bli roligt att få komma ut och jobba ändå!

Finns det något bättre än då föräldrar bjuder på middag så man slipper fixa det själv då Daniel jobbar eftermiddag, jag kan väl inte mer än och säga att man har världens bästa föräldrar!

Imorgon fortsätter inskolningen på dagis i alla fall och som sagt så funkar allt bra än så länge i alla fall!
Jag kanske inte har berättat om hur det går för Eric att sova i eget rum, minnet är kort! Men det går hur bra som helst, han sover nu i regel hela nätter fast nu när jag skriver så kommer det säkert skita sig! Jag sover också mycket bättre om nätterna, definitivt mer utvilad också för den delen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sara

SATAN I GATAN vilken god köttfärslimpa!! Det var ju helt gudomlig!! :)



Skönt att lillkillen har börjat sova själv, både för honom och er kan jag tro? :)



Kramis

2010-02-11 @ 11:28:40
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Louise

jo vi frågade och hon tyckte det såg ut som en flicka men hon lät väldigt osäker så vi får väl se :)

2010-02-11 @ 16:14:40
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0