Ny dag!

En ny dag men nya möjligheter som jag brukar säga! Hunnit förbi dagis och lämna tider för månaden som kommer, kan ju som vara bra å veta hur Eric ska gå!

En ledig dag har man, snacka om skönt och vad man uppskattar att vara ledig nu när man jobbar! Tvättstugan idag i vanlig ordning känns de då som men skönt att få göra bort det från dagen än att börja på kvällen då man är så trött!

Jag vet inte alls vad vi annars ska göra men något blir det då i alla fall! Brukar som lösa sig, hade i alla fall tänkt in till stan som snabbast och in på en affär för att kika på en sak! Får se om det blir något köp!

Daniel och Eric ligger och vilar just nu och jag sitter här! Känns som att jag skrev det igår också men jag tänkte att det kunde ni få veta idag också!

Framåt går det...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0