Nedräkning

Nedräkningen har börjat! Nästa måndag börjar allvaret med att börja om och jobba, det är väl både på gott och ont men känns ändå hyfsat. Visst det kommer att kännas tråkigt att inte få spendera dagarna med sin älskade son och följa hans utveckling på samma sätt som man har gjort då man bara har gått hemma men samtidigt roligt att få komma ut och träffa alla igen och komma igen i gemet! Pepp!

Och ja idag är ala tvättstugan som ni säkert är så less på att höra om men den är dock mycket omtalad här på bloggen! Så jäkla less vissa dagar på all dess tvätt som bara uppstår från en dag till en annan men det är inte så att om man tittar bort så försvinner den utan nejdå nog står den kvar där och väntar på en!

Var och firade syrrans kille igår som fyllde år och Eric var extremt trött, tyckte det var konstigt då han i stort sett somna i syrrans famn, jo det visa sig att febern var på ingående för han! Inte vad jag hade velat men man får inte bestämma. Dom hade i alla fall köpt Eric ett gosedjur, en barbapappa, cool!

Lugn dag men inga större planer, blir en sån här man borde passa på att göra saker men som inte blir av!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Åh, denna tvätt. Jag blev tokig på den, sen bad jag lars ta hand om tvätten, (för jag gör nästan jämt allt annat) och det gjorde han så jag slipper att tvätta.. Det är skönt!! :)



Okej, hur länge är inskolningen då? Nu har jag i alla fall sökt från den 17/5 .. :) Jag ska bara plugga upp gymnasiekompetensen. :) Sen blir det nog att vidare utbilda sig. :) Vart är det du jobbar?

2010-02-10 @ 08:50:31
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0