Latsidan?

Ligger totalt på latsidan med detta att uppdatera bloggen!

Trött som man är efter jobbet så ägnas allt tid åt lilleman sen är jag så trött! Bara bita ihop i vanlig ordning!
Men roligt är det att komma ut och få jobba och göra något annat, skulle nog aldrig kunna tänka mig att gå hemma resten av livet men kanske inte jobba heltid som jag gör nu men allt går!
Jag trivs på jobbet och försöker pyssla på med det ena och det andra! Möjligheter i allt!

Peppad är jag så inni bänken! Svärmor och svärfar skulle och titta på en lägenhet idag så då får vi se om dom kommer att ta den eller inte. Kanske blir då att fara å säga upp lägenheten imorgon men inget är bestämt, vi får se!

Daniel jobbar och Eric han sover så här sitter jag och plitar ner några rader, har ingen lust att sitta vid datorn nuförtiden! Men jag är så sugen på att göra en massa saker men det kommer!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Jo men det gör juh det =) Fast det är ju då tur! Det måste vi göra =) Men nu jobbar du typ jämt eller? Kramar!

2010-02-24 @ 23:20:20
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Madde

Självklart får du följa bloggen.

Det enda jag behöver är din mailadress :)

2010-02-25 @ 10:36:48
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0