Klättrar på väggarna

Klättrar på väggarna idag är då helt säkert! En innedag på grund av att Eric har haft feber men har då i alla fall varit feberfri hela denna dag så imorgon blir det dagis som står på schemat!

Sitter och ser det nya programmet vinterspelen, så får se om det är något om det! Skulle lätt vilja ha en sån här snowracer som dom kör med, såg grymt rolig ut!
Jag och Daniel kanske skulle tagit oss ett race men jag skulle då lätt vinna över han ;)

Packat vagnen som ska på dagis och fyllt i alla dessa papper som ska med och packat med extrakläder så att han ska ha sånt med sig också! Ja jag tror då jag har fått med mig allt, förhoppningsvis i alla fall! Minnet är kort mellan varven som ni förstår, går ofta på högvarv!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0