Jobbarhelg och lägenhet!

Inget bloggande i helgen, det har varit jobbarhelg så det har inte legat på priolistan direkt!

Det som har hänt i alla fall var att vi var och titta på svärmor och svärfars lägenhet i fredags innan jobbet, så nu har dom börjat flytta in och som de lät så kommer dom vara inflyttade i veckan någon gång så nu kan vi börja rivningen på riktigt!

Annars har jag jobbat, och typ lagt mig och sova direkt då man kommit hem, jag är fortfarande ovan att jobba men har även gått och blivit förkyld! Två veckor på jobbet, bra immunförsvar!
En bra jobbarhelg har det varit och många skratt under helgen har förekommit!

Annars blir det en lugn kväll ikväll och imorgon får jag ha Eric för mig själv och bara mysa! Det ska bli härligt, får se om vi kanske far och handlar, hade tänkt storhandla lite!
Men måste även hinna tvätta imorgon men det går nog bra!

Nej nu kilar jag, lite tv-tittande och ska plocka undan lite!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så lite så! :)



Jodå, allt är bra. Har jobbat hela helgen, och jobbar förmiddag imorgon (till 14) och sen är jag ledig tisdag-torsdag, och går på natten på fredag!! SWEET! :)



Hujja då, jobbigt med förkylning.. Men nog blire bättre snart!



Kramis

2010-02-28 @ 20:54:10
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0