Grymt god köttfärslimpa var det!

Idag så åt vi köttfärslimpan med rökt skinka och västerbottensost, hur gott som helst! Det kommer definitivt att göras om och framförallt tog det knappt någon tid att göra förberedelserna, tar dock en timme i ugnen men det kan man leva med!

Idag fick en jag lämna Eric en timme på dagis så fick jag gå hem vänta, men det hade bara gått finfint! Var och hämta han, och la omkull han så han skulle orka innan vi skulle och hälsa på en vän! Så vi var några tjejer där med våra kids så dom fick leka, men roligt att få träffas!

Imorgon forsätter dagislivet då jag ska i stort sett bara lämna han och han ska vara där själv i två timmar och äta lunch och så, men jag tror nog det kommer att gå bra, eller jag håller alltid tummarna i alla fall!

Trött har jag varit ikväll och drömt så sjuka drömmar! Ibland flödar fantasin om vi säger så!

Tjing!



Kommentarer
Postat av: lena

ja det e kul med renoveringar, iaf då man e klar. med oss e det bra, jag har åkt på en liten förkylning men annars e det bra. i helgen blir det mest lugnt, ska väl mest troligt till sami och snusan nån dag i helgen beroende på hur jag mår. har inge feber eller nåt men det e jobbigt då man e så snorig och det sätter sig i bihålorna. vad händer för er då?

2010-02-05 @ 08:40:03
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Annelie

Så roligt att inskolningen funkar fint!! Man vill ju inte att det ska bli tårar och gråt så fort mamsen och papsen är borta! =)

Håller tummarna att det sitter i framöver åxå!

Kram Annelie

2010-02-05 @ 09:40:47
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0