Grattis pappa!

Ännu en helg har snart passerat med härligt väder dessutom! Imorgon börjar allvaret med att börja om och jobba efter att ha varit ledig i snart ett och ett halvt år! Tror inte själv jag har fattat att jag ska göra det men inser nog imorgon då jag är där på jobbet och har lillkillen på dagis!

Var på tjejfest igår och träffa brudarna! Mycket trevligt måste jag säga!

Annars hade vi besök i fredags och såg även filmen baksmällan, rolig var den! Även en sväng till luleå har vi hunnit med i helgen, fynda lite smått och gott där också!

Jo just ja, Grattis pappa som fyller år idag! Blir att fira han idag! Vi har hunnit ut en sväng på morgonen och dragit Eric i pulkan. Idag blir det lite saker att göra så att allt är klart för morgondagen!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Sara

Tjo!



Vill du vara vänlig och dela med dig utav den braiga fotobloggen?! :)



Kramis

2010-02-15 @ 14:00:14
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: lena

hej hej. allt e bara fint med oss, ja tiden går verkligen fort. ni får jätte gärna komma på kalas på torsdag kl 17 om ni vill och kan, hon fyller ju år onsdag men vi har kalaset för alla vänner på torsdag. hur e det med er annars då, visst har du börjat om att jobba nu. kram

2010-02-15 @ 18:58:23
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket. Jag har lagt till henne på Bloglovin :)



Nu jäklar ska jag bli en fotonörd! ;)

2010-02-16 @ 11:55:30
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0