Full kuggning med inskolning, matlagning, och tvätt!

Sitter här efter en hektiskt dag kan man mer eller mindre säga!

Vi började med att stiga upp med klockan som ringde på morgonen eftersom vi skulle ju inskolningen. Allt har gått hur bra som helst på första dagen, Eric var lite reserverad i början och ville bara stå och sitta hos mig men det gick rätt snabbt över och han fick upp ögonen för rutschkanan! Så ja vi spenderar en hel del tid där måste jag säga, han klättra upp och åkte ner hur många gånger som helst.

Även måste jag säga att en stolt mamma var jag då han drog i väg själv i ett av rummen utan mig och lekte med dom andra barnen och hängde med en av dom som jobbar där. Gullunge! Imorgon fortsätter det och hela veckan också för den delen så vi får se då hur det går i fortsättningen!

En knäckt kille hade vi ikväll och vi la han kring halv sex, rent utav att han var så trött att han knappt stod på benen, men inte konstigt med alla intryck och alla barn.

Annars gick dagen vidare med tvättstugan som tar en evig evigandes tid!

Hemmagjord lasagne har jag också hunnit med! Daniel tyckte det var riktigt gott! Ja man kanske ska satsa på kocklivet eller vad säger ni? Nja man kanske bara stannar hemma i köket och låter Daniel få vara provsmakarn!

Och japp märkpennan var mycket bra enligt mig i alla fall, har hunnit märka lite kläder och jag var riktigt nöjd, nu ska jag bara pröva dessa påstrykbara lapparna med namn också och se om dom funkar, hade tänkt mer på vanliga kläder för det var så svårt då det är yttrekläderna!

Tjing för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0