Förbannad!

Kan man bli mer förbannad än mig idag, förmodligen inte! En trött stina efter en jobbardag kommer hem och lagar mat och sedan bums i säng med lilleman för att han var så trött.

I hopp då om att jag hade tvätt tid klockan sju så när jag kommer dit så ser jag att tvättmaskinerna är på och det är en halvtimme kvar, vilket betyder att det går över min tvättid, ni kanske inte tycker det är världens grej men är man trött och vill göra en tidig kväll och ser att någon tvättar på sin tid så resulterar det i att allt blir försenat, så förbannad blev jag och jag gick då dit senare och kasta ut kläderna ur tvättmaskinen i denna korg som man använder och stoppa in mitt och lämna en lapp där det stod mycket tydligt att tvätt tider ska respekteras!

Ja andra saker kan man också undra över men inget jag tänker uttala mig över här!

En hård arbetsvecka blir det, jag jobbar även helgen men allt går! Jag hoppas väl däremot att lilleman ska få bättre nätter för som det har varit nu så har det inte varit så bra, men oanade krafter har man det är då tydligt!

Jag hoppas på en bra vecka men det tror jag det blir!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja,man kan bli galen för mindre. Men jag förstår hur frustrerad du var!!

Kul att du kommit "in" i jobbet igen! Själv minns jag INGENTING!!! Men det har väl med "alzheimer-light":en att göra! =)



Ser att även ni har jobbiga nätter nu! Själv har vi SNORPAPPER upp till knäna!! Hela familjen snorar och är täppta! Men naturligtvis är det ju värst för Tim i.o.m att han inte fräser!

kram på er

2010-02-23 @ 11:26:46
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0