Dålig uppdatering!

Jag har varit hemskt dålig på att uppdatera i veckan, har knappt orkat sitta vid datorn, första arbetsveckan har gått bra, dock känner man sig lite som en rookie men snart är det full fart kan man väl säga!

Men dagiset går fint för lilleman och dom tycker han är en glad liten kille vilket han är också för den delen. Trots att han har fått stiga upp tidigt så har leendet alltid funnits där!

Idag är jag ledig och i helgen också för den delen, vi ska på bvc idag och få ettårsvaccinet! Kände dock inte för att röra mig utanför dörren idag då det är så kallt men det är bara och klä sig!

Annars inga planer för helgen, jag och Danne prata om att fara på nimbys med Eric så han får leka av sig för det lät som att det blir en kall helg!

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning, håret står på tvärsan och man ser alltmänt galen ut!

Tjing

Kommentarer
Postat av: lena

hallå tjejen, om ni ska på nimbys i helgen så vill vi gärna följa med om det går bra.

2010-02-19 @ 10:33:33
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej :)

Jo, den är grymt fin den där stolen, fastnade direkt och sen har ju acta graco otroligt bra kvalite på sina saker :)

Det står att den ska vara från 5 månader till 5-6år, men när jag frågade på barnenshus så sa hon att dom är från nyfödd till ca 6år. Det står 5 månader för att dom flesta byter då :) Fast pojken ska ju testas i stolen innan den säts in i bilen så man vet att han sitter bra, annars får den vänta tills han blir större. Men vi vill byta snart för att han börjar vara så himla tung att bära i den andra stolen, jag orkar ju knappt de nå mer :) Det blir ju så mkt lättare att bara bära han till bilen istället för hela babyskyddet :)

2010-02-19 @ 16:05:31
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Postat av: lena

hej hej, tänkte om vi skulle ta söndag fm, imorgon ska vi bada så söndag skulle bli bra. passar det för er?kram

2010-02-19 @ 19:31:13
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: lena

japp, dom öppnar kl 10 och den tiden passar utmärkt, då ses vi där imorgon.

2010-02-20 @ 07:03:23
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0