Börjat om och jobba!

En trött kropp, tunga ögonlock, ja det är nog precis så jag ser ut idag! Som en riktigt rishög!
Har börjat om och jobba och såklart startat man nog så hårt, igår jobba jag hela dagen och sen tvätta på kvällen så det blev en sen kväll och idag steg lilleman upp före halv sju och jag skulle i väg och jobba kväll så jag har nykommit hem kan man väl säga!

Tror det blir bättre då man väl har kommit in i rutinerna och börjar som ändå kunna allt och ha detta ansvar som man lämnade ifrån sig för ungefär 1 år och fem månader sen! Men snart sitter allt som en smäck!

Annars funkar det bra med att hämta och lämna lilleman på dagis och han är så glad och nöjd med allt! Men visst lite orolig natt har vi redan haft och det kommer säkert fler men vi hoppas att det ändå blir bättre!

Jag rishögen orkar inte skriva nå mer idag! Uppdaterar imorgon då jag är piggare! Nu väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: lena

julia tackar för gratulationen.. hur har ni det i denna kyla

2010-02-18 @ 07:29:16
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0