Billig sambo till salu? =)

Jag brukar skojja med min sambo att han är billig och att jag borde sätta ut en annons på blocket, vad tror ni? Billig sambo till salu det skulle väl kunna vara något, nedå nog är han bra för det mesta!

Har en sambo med ett stort hjärta och är hemskt generös och nog så snäll men rapp i käften och har alltid roliga kommentarer på det mesta. Han brukar jävlas mellan varven men trots det så älskar jag han! Dock då vi diskuterar så kommer han alltid på något att säga så jag brukar stå där ordlös! :)

En underbar son har vi fått tillsammans, snygga barn har fula föräldrar eller hur? Jag och Daniel vi tror på den teorin fast såklart stämmer det ju inte på alla men på oss i alla fall. Eric är det bästa som har hänt en, helt klart!

Ja nu ska jag gå och styra upp nå käk, plockar ihop något från kylen och tadam så har vi lite mat förhoppningvis!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Sara

Men så du skriver, du är inte alls ful!!



Jo, vi har kvar badrummen, relaxen, ett barnrum, ett gästrum, tvättstuga, förråd samt garaget. Så det är en hel del kvar, MEN ingeting som är akut.



Kul att ni fått börja i ert hus. Nu väntar jag bara på bilder! ;)



Det var roligt att ses en sväng igår, det var ett tag sen!



Kramis

2010-02-14 @ 09:43:38
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0