Bestiga snöberget!

Fortsättning av inskolningen var idag och allt har bara gått bra! Jag existerade väl i Erics värld i cirka 2 - 3 minuter, sen var det full kuggning att leka med dom andra barnen, åka rutschkana och vara allmänt glad! Känns i alla fall bra att det funkar än så länge.

Jag kan ju säga att snön som anländer gillas ej! Idag har jag skottat om inte en men två eller tre gånger, så grymt less! Då Eric la sig och vila tog jag på mig värsta outfiten för att bestiga snöberget på balkongen däruppe. Tog en evighet innan det var skottat klart men jag gjorde det i alla fall, men det har kommit mer snö så vi får se om man kanske måste ta där ett varv till men det kan inte vara värre än vad det var idag!

Hunnit vara och lämna in telefonen än en gång på repning, samma fel igen, inte hade dom åtgärdat det så irriterad är jag men bara gilla läget! Så få se då vad dom kommer att göra denna gång åt problemet, för det funkar inte att ha en telefon som lever ett eget liv och stänger av av sig själv då man sitter i telefon.

Varit en sväng och tittat på bilar, rent av nyfikenhet för vi kommer att behöva ha en till bil!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Okej.. men visst kan man ha inskolningen före, sedan vänta en vecka eller två innan dom börjar riktigt? För jag ska börja plugga och hade tänkt ha inskolningen i alla fall en.två veckor före.. :P



Vi mår bara bra.. Hur är det själv då? :)

Kram

2010-02-03 @ 16:58:00
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0