Vimsig eller yrvaken kanske man ska säga!

Vad det regna i natt, jag är ju en nattuggla så jag sitter alltid uppe för länge än vad jag egentligen har tänkt och sen då morgonen anländer då är jag helt död! Men mitt eget fel så jag får skylla mig själv.

Jag var tvungen att ringa till Daniel nu på morgonen för att höra om en arbetskompis till han hade ringt i morse, för jag har ett svagt minne av att jag hade svarat i telefonen och pratat med han men jag visste inte om det var en dröm eller om det var sant, men mycket riktigt, jag hade svarat telefonen!
Tydligen hade jag väl låtit helt död men jag hade ändå lyckats svara på frågan, tror jag?

Ja undra vad folk ska tro ibland, jag drar ner alla persienner här nere på kvällarna för att jag är så mörkrädd och speciellt då jag är själv. Speciellt i vardagsrummet för vem vem, det kanske står en galning utanför och bara väntar på att jag ska titta dit! Haha ja nojjiga jag!
Jag har till och med skrämt upp min sambo ifråga och han har också börjat dra ner persiennerna, för jag sa som så, tänk om du sitter framför datorn och sen tittar på fönstrerna och där står någon, haha!

Tjing!  


Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe de låter som att du är lika mörk rädd som mig! Min värsta mardröm är fönster tittare! Men e ju lite knäpp men de e fan jobbigt! :)



Joo vi har faktiskt klarat oss från förkylningar och sånt. Riktigt skönt! Vi har även vaccinerat oss så vi borde väl klara oss från svinis också :p

Hur är det med er då? Några sjukdomar?



2009-11-26 @ 15:23:05
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0