Vaccin

Fullt rulle hela kvällarna kan man väl säga, i måndags städa jag hela nerevåningen så det är fräscht! Har uppe kvar men det hinner jag med någon dag!

Igårkväll bakade jag för fullt men hann inte klart så jag har bakat idag också men de sket sig en aning med en kaka eller halva kakan! Det gick att rädda några bitar i alla fall, så de kändes inte helt onödigt ändå!

Så jag hoppas på en lugnare kväll imorgon men vi får se om jag får upp något annat il eller något sånt.

Stått i en jävla kö idag för att ta vaccinet, jag har grubblat på att fundera men nu blev det så i alla fall med tanke på det jobb jag har och för lillemans skull dessutom. Vi stod först i kö för att få en kölapp och sen när vi väl hade fått den så var det säkert mellan 70 - 100 stycken före oss, så de vart en och en halvtimmes väntan, så halva eftermiddagen gick.

Nej ska jag kasta av mig bakarkläderna och lägga mig i storsoffan!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej och tack för din kommentar. Oj 1½ väntan på att få vaccinera sig... jag skulle ha fått krupp av att behöva vänta så länge. =)

2009-11-05 @ 08:48:36
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: lena

hej hej.. julia mår bara bra. hon pratar för fullt och har nu kommit i en trots, hon e inte så rolig just nu hehe..

2009-11-05 @ 09:46:41
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0