Reflex!

God kväll eller god natt kanske! Här sitter nattugglan i vanlig ordning!

Det blir inte att jag kör bil så ofta nuförtiden då Daniel i regel får köra själv, och igår då jag körde in till stan var det rätt mörkt men spela roll, de funka det också trots att man är lite ovan!
Dock kanske det skulle behövas en lag på att ha reflex, för det är lätt missat om man möter någon som kommer och går, helt plötsligt så dyker de bara upp! Poff!

Ikväll har jag varit på ett trevligt alpnaeringsparty men det blev inget inköp, men mest är det för att jag alltid har sån beslutsångest om saker och ting och jag kunde inte bestämma mig men kanske om man är någon mer gång på något sånt kanske man passar på och inhandlar något, då har jag ju hunnit tänka också.

Eric har haft det mycket trevligt med all reklam idag så det såg ut som ett bombnedslag innan han var klar, men det såg rätt roligt ut ändå! Han har även har nya järva mål hela dagen lång med det enda och det andra. Har det inte varit bombnedslag så har det varit och hänga på databordet och svajja!

Nej nu får det vara bra för idag :) Hade tänkt lägga upp nå bilder på lilleman men de får bli någon annan dag!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Håller fullständigt med om d där med reflex, dom syns ju inte alls! Fast jag är ju så dum att om dom inte har reflex så bländar jag inte av, dom får skylla sej själva tycker jag...

Vad gör ni i helgen då?? har du förresten bestämt hur du ska göra med erics spruta?

2009-11-27 @ 20:54:18
URL: http://susannefjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0