Rassel!

Nu har då morgon anlänt med storm, jag fattar inte varför natten måste gå så himla fort, det känns som om man hinner inte ens blunda så är det dags att stiga upp. Trots det så finns det inget som är bättre än då man vaknar till ett gulligt surrande från spjälsängen, har han en liten skallra i sängen och ibland finner han denna och hör man bara rassel rassel, ja det låter hemskt roligt.

Jag vet bara för någon kväll sen då Daniel skulle gå och lägga sig men jag satt uppe, så precis då han la sig då hörde han rassel, rassel, jo tror ni inte att Eric hade vaknat och hittat sin lilla skallra, det lät hemskt roligt!

Jag hade tänkt bege mig in till stan idag på morgonen men en vän, det ska bli trevligt, får se om man kanske fyndar något i alla fall, skulle inte vara så dumt! Skulle framför allt behöva ha några nya kläder men ja jag tycker inte att jag hittar något då jag väl är ute och kikar, brukar komma hem med saker åt lilleman i stället!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Myspysigt med gulliga läten från sängen brevid! Inte från gubben då utan lillen :-)

Ja,visst är det underligt att man går för att köpa nånting viktigt till sig själv,men hem kommer man med något till resten av familjen! OFTAST till den minsta! :-)

kram A

2009-11-28 @ 23:16:12
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Sara

Men så himla roligt!! :)



Ja, det är verkligen en fördel att slippa bo där man renoverar. Särskilt köket, för det är ju en sån vital del i ett hus. När tror ni att ni är redo att flytta då?



Fyndade du något till dig själv nu då? Eller blev det till lill- eller storgubben? :)



Kramis

2009-11-29 @ 18:51:50
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0