Oroligt

Full rulle hela dagen idag! Hunnit med att baka lite och idag har vi även fått våran nya vagn och snacka om vilken viktskillnad! Ska bli skönt med en lättare vagn att dra omkring på också!

Har även hunnit tvätta lite idag också och hunnit handla och laga mat för den delen, och nu har jag gjort tårtan nästan klar för imorgon är de kalas här hemma!

Dagen har gått så grymt fort idag!

Lite oroliga kvällar har vi haft på sistonde, lilleman vaknar efter en halvtimme och skriker och vi vet inte alls varför han gör så, och kan ta gode taget innan han somnar om men tycker det har blivit lite bättre nu men vi får se! Kör på med femminutersmetoden i alla fall, och jag som är så len vill ju helst plocka upp han men bara stå emot!

Jag hoppas för hans skull att de ordnar sig för han behöver sömnen då han inte sover så mycket på dagarna!

Gubben ligger redan och sover han, men han ska upp och jobba imorgon på förmiddagen och även hela dagen på söndag, så de blir jag och Eric själva nästan hela helgen plus nästan hela veckan, men då är han ledig fre, lör och söndag i alla fall.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Vi bor i hus... :) Det är så skönt!!

Har för mig att ni bor i hus, har läst om nått om två våningar osv. ;P

2009-11-13 @ 22:53:56
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Anna Ershammar

Hej gumman! Vi kommer snart och fikar och gratulerar er alla tre om det går bra? Vi har inte hunnit titta förbi tidigare, de har varit mycket jobb och full rulle.. Danne åker desseutom till sthlm på måndag, så då blir man själv hela veckan! :) Hoppas ni har det bra, hälsa danne och pussa Eric från mig ler Nu åker jag till jobbet! Ps. något spec danne och eric önskar sig? Det är lättare med dig, du e tjej ;) Puss

2009-11-14 @ 06:19:24
Postat av: Snusan

Hallå! Tänk att nu har jag åxå skaffat mej en blogg, får se hur länge det tar innan jag lärt mej allt..hehe =)

trist att vi inte kunde komma ida men vi får ta det till veckan om ni kan =) ha d hejs



2009-11-14 @ 20:01:31
URL: http://mammasnusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0