Nytt kortspel med lite fusk!

Har inte hunnit sitta mycket framför datorn idag, morgonen började dock inte så bra med en brännhet liten kille. Eric har fått feber än en gång, så jag ringde och avbokade våran bvc tid för vaccinationen. Så vi ska återkomma om en och en halv vecka!

Han har mest velat lega i våra famnar idag, mysigt men ändå, det hade varit bättre om han hade fått vara frisk och kry, så jag hoppas det går över fort i alla fall!

Började dagen med tvättstugan och då jag skulle sätta in i torktumlaren så insåg jag att den var trasig, inte vad jag hade planerat. Som tur är så fanns torkskåpet så jag skulle slippa ta hem allt och hänga det hemma! Det tog ju lite tid!

Hunnit vara och handla, och köpa nå alvedon även en sväng på dollar då!

Snön har ju vräkt ner idag!

Lärde min sambo en nytt spel i kortlek och jag tyckte de gick så himla lätt för han, men då insåg jag ju att han fuskade fast han visste det inte själv. Det var mitt fel för jag hade inte lärt han allt, så kan de gå!

Men det bästa av allt, jag har hunnit avverka två timmars sömn på soffan ikväll! Behövligt!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0