Morotskaka!

Svammliga jag, jag var som gode lugn till en början och tyckte som att det inte var någon större fara med Erics öga men när jag kom hem så ringde jag ändå till bvc mest bara för att berätta de och för att han gnuggade ögat och då börja de småblö igen så vi fick komma dit och hon satt dit som ett plåster så att säga men ingen fara precis som jag trodde.

Bakade en morotskaka förra kvällen som gick åt skogen så jag baka om den ikväll och den blev faktiskt himla bra! Så nu är jag nöjd igen, jag hatar att misslyckas! Så jag var småpurken igår kväll då Daniel kom hem!

Annars blir de en ensamkväll ikväll då Daniel jobbar över men de e bra med lite extrapengar också nu när julen börjar närma sig!

Nu ska jag forsätta och se Criminal minds

Kramar


Kommentarer
Postat av: Annelie

Va!!! Ser du inte hockeyn??? Det trodde jag alla gjorde! 4-3 till Sverige!! Wohooo!! =)

Kram A

2009-11-05 @ 21:40:44
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0